Godmorgon

Igår jobbade jag bara till 3 eftersom jag är på hemservice denhär veckan, roligt att prova på lite olika =)
Igår somnade jag 6 tiden på kvällen, skulle bara sova ungefär 1 timme men vaknade igen 12-halv 1 tiden på natten, huhhu :)
Gick bara ut på en tobak och sen gick jag och sov vidare.
Idag känns det jätte bra, skönt att vara utvilad. Idag är det löönedaaaaag! :)))
Om 45 minuter börjar jag jobbet, så nu ska jag sätta på lite mascara så man ser lite fräsch ut och så ska jag ännu dricka en kopp kaffe och ut på en tobak och sen off to work :)
Annars går det inte för mig att publicera kommentarer =( vet inte vad som är feeeeeel!
Men ha en bra dag =)
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0