eestieesti

.. kaipaan sinne perkeleesti.... huhhu :DD
Idag var det jätte kul i jobbet, 2 gamlingar frågade om jag är Lucia och 2 sa att jag ser ut som en ängel... såå glaaad man kan bli :') Slutade 15:15, då kom Janneee hit på en tobak och sen kom Jasse :) Såg på tv och praaatade bara =) Sen for hon hem så gick jag till K-market och handlade så kom Jotto gulle hit så såg vi fotboll och sen for vi ut med Jube Asdren & Kentsu en stund och sen till mitt igen :)
Så kom Asdren och hans kompis hit och var här en bra stund, alla for just så nu sitter jag ensam och skvallrar med folk på facebook :)
Ska riktigt snart ta natten, är så jätte trött!!
Imorgon får man äntligen säga "IMORGON FREDAG", skön känsla!
Och på löördaaag far jag & jotto ti haparanda på shoppiiing med mina arbetskamrater, ska bli såå roliiiigt! :)
Nejnu, tvätta ansiktet och borsta tänderna och sen GONATT =)
Kraamis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0