-

NU HITTADE JAG INLÄGGET JAG HADE SKRIVIT IGÅR ;)

Idag steg jag redan upp kvart före 7, kvart före 8 kom pappas sambo efter mig så for vi till Vörå för jag hade tandläkar tid kvart över 8.
Då fixade de äntligen en tand de har hållit på med jätte läng.
Och jag fick 4 nya tider, huhhu va mycket.
Har ganska svaga tänder så det kan lossna bitar nu som då som de ska fixa, men det är att passa på att få det mesta fixat nu så länge man är under 18 då det är kostnadsfritt :)
Så hämtade vi också min Antibiotika från apoteket så hoppas magen börjar ge sig nu och att CRP sjunker till normalt :)

När jag kom tillbaka till mosters var vi båda så trötta så vi såg på en film "timber falls", helt bra film! :)
Sen for moster till skogen med hundarna men en hund lämnade hemma eftersom hon är så gammal så jag tog med henne till butiken när jag gick och handlade :)

När jag kom tillbaks började jag laga mat, har nu lagat två formar makaronilåda och städat hela huset och har på doftljus och snaart kommer moster hem :) Så glad hon ska blii :)
Det kan ju inte finnas bättre än att göra människor glada :)

Nu kommer moster så nu ska vi äta :)
Kramis!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Är du inte vän med Sassa längre?

2010-11-03 @ 21:04:52
Postat av: Jeanette

va underbart för din moster ha en sån systerdotter:)).

2010-11-05 @ 17:35:07
URL: http://mrsjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0