club can't handle

Hälgen var suverän! :)
På söndags eftermiddagen for vi till Jakobstad, först till Prisma för att handla åt mig och sen när vi kom till lägenheten la pappa och satu upp julgradiner och ljusstakar och la upp tavlor på väggarna och även spegeln :)
Tack underbara ni <3
Nu är det riktigt mysigt här :)

När dom for hem kom Asdren och hans 2 vänner hit, vi hade jätte kul.. skrattade nästan hela tiden åt de och deras konstigheter :D
Och sen kom JanneMinJanne hit <3 Vi såg på Beck och myyste och sen somnade jaaag, jag har svagt minne av när Janne sa att han skulle fara men jag var nog så i söömnen, haha :)

Imårse vaknade jag på soffan, när jag vaknade trodde jag aldrig att jag skulle klara av denna dag för jag hade sååå värk överallt och var så otroligt hängig och slut.
När jag kom till jobbet så hade jag lite över 37 men sen efter en stund hade jag bara 35 ;O Konstigt.
Men tur att jag fixade dagen för det var jätte roligt i jobbet idag :)

När jag kom hem så bakade julstjärnor och sen drack jag glögg och kröp ner i soffan och såg på America's got talent och såklart somnade jag =)
Jag vaknade ca halv 8, då tog jag en varm dusch och sen kom älskligen Jasse hiit =)

Nu sitter jag och laddar upp bilder på Fb i en kategori "Memories", hittade en massa gamla minnesvärda bilder på denhär datorn.
Sådär btw så har jag ingen telefon mera, den gick i 2 delar imårse =(

Men nu ska jag fortsätta söka gamla bilder!
Kramis :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0