03:10

Klockan är över 3 men jag kan inte sova -.-
Nåja, spelar väl inte så stor roll när jag har en hel ledig dag imorgon :)
Idag har jag varit med födelsedagsbarnet Jotto en stund, så var också Jasse och Topias hit :)
Jotto & jag gick till hennes bror, där såg vi på Dance och annars bara pratade.
Sen for hom hem så ringde sötaste Janne så kom han hit och var här en bra stund :) Spotify funkkar ingeen, magic fingers ;)
Annars har jag inte gjort något speciellt sedan Janne for hem, nördat på Facebook och sett färdigt filmen.
NU ska jag ta en varm dusch och skölja bort allt gammalt skit som finns i mitt liv och hoppas på att vakna upp imorgon som en ny människa ;) lycka till åt mig själv.
Men dagen blir iaf bättre än denna för imorgon är det måndaag och då kommer pappaaa efter mig så åker jag hem igen till mina älskade syskon och älskade pappa och såklart min älskadesötaste moster.

Godnatt! Kramis


gammal bild på mig och söta Johanna :)

Kommentarer
Postat av: johanna

miss you darling! <3

2010-11-09 @ 17:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0