tisdag

Imårse vaknade jaaag klockan 6 redan av mig själv, pigg som en spigg men låg och tittade i taket bara till 5 före 7 :)
Det har varit roligt i jobbet som vanligt, lite mycket idag kanske.. Och jag har sååå sjuka händer ännu idag :(

När jag kom hem hade jag 2 fiina brev här var det stod att jag har fått pengar på konto så jag for till banken genast och betalade min hårförlängning, hoppas den kommer på fredag =)
Sen kom älskling hit och pussades med mig en stund :)

Imorgon kväll far jag hem till Maxmo, har tandläkar tid på Torsdag och efter det ska jag till Vasa och shoppa julklappar med min älskade storasyster, får lön på torsdag från när jag jobbade i Maxmo, så det passar mig utmärkt att handla julklappar och kanske jag hittar något fint åt mig själv också... Feelisen på topp nu!

Men nuuu ska jag gå till K-market för att handla lite :)
När jag kommer hem tillbaks ska jaag lägga på en film och dricka glögg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0