morning

Imårse vaknade jag åter igen på såffan klockan 8, hade somnat framför tv:n igår.
Tog min medicin och gick i säng för att sova vidare.

Pappa väckte mig kvart före 11 och sa att de skulle ut å gå och att kaffet var färdigt så jag steg upp och drack kaffe och nu sitter jag bara här och nördar :)
Ska strax dra med mig täcket och gå å slänga mig i soffan och se på någon film som kommer från tv, bra med julen är också när det kommer någon bra film hela tiden från tv :>

Sen ska jag duscha så kommer min älskling Janne efter mig hit till Maxmo :)
Sååå ska jag myysa med honom och sen ikväll blir det att fara ut på äventyr med Jasse, nykter ska jag vara eftersom jag inte får ta ett glas av alkohol heller pga mina jäkla mediciner för magen -.-
Nåja, visst ska kvällen bli succé för det!


Kommentarer
Postat av: Robban

Å no blev he succe kväll fast du va nykter no :)

2010-12-26 @ 16:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0