julafton

Då var denna dag här igen, jag har ingen julfeelis alls men väntar ändå på kvällen då alla syskon och släkt är tillsammans, det tycker jag är det bästa med julen <3

Idag är det även Mammas födelsedag, så igår köpte jag en sten åt henne från Blossom där det står "Tänker på dig mor" :) och ett ljus ska jag tända såklart för henne <3
Jag saknar dig mamma, julen är inte detsamma utan dig.

Sitter ensam hemma nu, vaknade klockan 10 av att pappa kom och sa att han har lagat frukost åt mig. :)
När jag steg upp så var ingen hemma mera, undrar var de är?

Nu ska jag ligga ner i soffan och se om det kommer någon bra film på tv :>


Kommentarer
Postat av: Systeri

God jul Netti!! Vi ses hos Sanne sen :DSkönt att du är hemma! KRAM <3

2010-12-24 @ 09:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0