förskyld!

Gårdagen/kvällen blev så att jag och jasmine var hos mitt nyktra och glada :) Var till Makuuni och köpte godis och sen hem till mitt så kom Janne hit också.. Tog det bara lungt :)

Idag steg jag upp halv 2, fixade mig lite grann så kom älsklingen efter mig så for vi till Maxmo på min systerdotters 3 års kalas :) Härligt att träffa släkten <3 ser dem alltför sällan :(
När vi for hem igen for vi via abc och åt mat och sen till Jannes på en kaffe och sen till mitt :)
Vi såg på Heartbreak hotel och myyyste bara :> hihi.

Janne for just hem så nu ska jag sooova.. Är så otroligt förskyld och halsen sviiider så det kommer att vara jätte roligt att läsa 2 dikter imorgon när det är Luciamorgon och jag låter som en krååååka..

JanneJeanette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0