dreaming people

Igår kom Janne efter mig till Maxmo, när vi kom till Jeppis kom han till mig och vi myyyste bara tills han for hem för han skulle ut med sina vänner :)

När han for duschade jag och fixade mig inför kvällen, så kom Robban & Ronny hit och strax efter kom Jasse också hit så for vi till Maris och sen till Samlings i Bennäs.
Jag var den ända nyktra personen där men hade så himla roligt iaf, feelisen var på topp! :)

Kom hem en lite före 2 så kom Janne hit :)
Och vi somnade en 4 tiden ungefär :)

Vaknade idag mellan 2-3 men sttegg upp först 4 tiden, älskling for för ca 1 timme sen och förhoppningsvis kommer han snart hit igen, vi ska till honoms ikväll så får jag äntligen träffa hans familj :>

Här kommer några bilder från igår :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0