all I need is you

Igår kom Emma, som jag gick på samma klass som i yrkes hit :) Vi for på kaffe och sen in till Prisma för att handla :)
När jag kom hem så kom Janne hit så for vi direkt till Jasses och såg på Idolfinalen med Jasse Topias och Jasses familj :) Myyyysit.
Och sen när JAYJAYJAYJAY hade vunnit så for jag och min älskling till mäcken och sen till mig, såg på en film och när filmen var slut tog vi natten :)

Idag vaknade vi en 1 tiden, låg bara och gooosade och sen åt vi morgonmål :)
Janne for just såå nu ska jag duuscha så snart kommer Jasmine hiit, vi ska laga maat tror jag och sen får man se vad som händer.

http://www.youtube.com/watch?v=U7SF8vATNVo

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0